Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка:
1. Поступове вироблення в дитини звички дотримуватися певного режиму дня. Найкраще здійснювати це в домашніх умовах іще до початку відвідування дитячого садка. У садку — забезпечення гнучкого режиму.
2. Формування навичок самообслуговування (вміння самостійно їсти, вдягатися, складати іграшки, одяг тощо).
3. Розвиток ігрових навичок, навичок спілкування. Поступове розширення кола знайомств малюка.
4. Організація позитивного емоційного спілкування дитини з вихователем і персоналом дитячого садка.
5. Обладнання групової кімнати має передбачати можливість здійснення індивідуальних ігор, занять, задовольняти прагнення дитини побути самій або наодинці з вихователем.
6. Забезпечення міжвікового спілкування дітей, як однієї з найефективніших умов успішної адаптації до нового побуту.
7. Забезпечення змістовної діяльності дошкільнят з урахуванням індивідуальних інтересів кожної дитини та її вікових можливостей.
8. Психолого-педагогічна просвіта батьків з питань полегшення адаптації до дитячого садка (індивідуальні бесіди, консультації).
9. Поступове збільшення тривалості перебування дитини у дитячому садку (спочатку — тільки прогулянка, гра; потім — прогулянка, обід; через кілька днів — прогулянка, обід, сон і т. д.).
10. Розширення кола близьких людей, які приводять дитину до дитячого садка (не тільки мама, а й тато, сестра, дідусь,— це полегшує прощання).
11. Проведення спеціальних ігрових комплексів, спрямованих на розширення кола спілкування, вироблення впевненості, зняття тривожності, страхів.
Завдяки забезпеченню цих та інших умов у дітей-новачків досить швидко відновлюються сон, апетит.
- Звіт керівника
- Сучасна помічниця вихователя – яка вона?
- Правила поведінки дошкільнят у дитячому садочку
- Памятки для батьків
- Літній оздоровчий період
-
Поради медичної сестри
- Вітряна віспа — як розпізнати та лікувати
- Атестація медсестри закладу дошкільної освіти
- Що таке сказ? Шляхи зараження,запобігання,профілактика,порада.
- КІР : ШВИДКИЙ І НЕБЕЗПЕЧНИЙ
- Скарлатина – симптоми, шляхи зараження, лікування і профілактика
- «Вірусний гепатит та його профілактика»
- ЯК ПОЛІПШИТИ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
- 18–24 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ ПРО АНТИБАКТЕРІАЛЬНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ
- Пам’ятка батькам дітей, які часто хворіють.
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
- Дітям про війну в Україні
- Рекомендації для батьків вихованців на період воєнного стану
- Інструкція щодо дій персоналу та учасників освітнього процесу в закладі освіти за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»
-
Булінг
- Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно - правове забезпечення
- Булінг в закладах дошкільної освіти
- Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звернутись постраждалі особи
- Зразок заяви про випадок булінгу
- Інформація про відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО
- COVID - 19
- Атестація педагогічних працівників
- НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
- Платформа Дія. Цифрова освіта
-
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
- "ЕТАПИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ РЕПЕРТУАРОМ"
- "ЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ ОБРАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИТИНИ МУЗИЦІ? "
- "МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
- "СПІВИ - ОСНОВНИЙ ВИД МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ "
- "НАВЧАННЯ МУЗИЦІ"
- «ВИХОВАТЕЛЬ І МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ»
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ МИСТЕЦЬКОГО ТИЖНЕВИКА У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МУЗИКИ
- ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
- Розпорядження і програма харчування
- Положення про електронну реєстрацію та порядок зарахування дітей до комунального закладу дошкільної освіти Гатненської сільської ради
- Про садок
- Колектив закладу
- Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
- Корисні поради
- Прозорість
- Наші групи
- ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТІВ
- Методичний кабінет
-
Психологічна служба
- Поради Батькам
- Готуємось до школи
- Кризи розвитку дітей шести - семи років
- Готуємось до вересня
- Активність і гіперактивність
- Психологічне здоровя учасників освітньо - виховного процесу
- Поради та рекомендації практичного психолога
- Поради психолога
- Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
- Система розвивальних занять за програмою «Психологічна компетентність дітей дошкільного віку» для дітей старшої групи
- Батьківська сторінка
- Патріотичне виховання
- Цивільний захист та безпека життєдіяльності.
-
Інклюзивна освіта.
- «ЯКЩО В ГРУПІ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» ЗА ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» (НОВА РЕДАКЦІЯ, 2020)
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДНЗ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА»