Режим дня
Режим дня вдома
Якщо дитина відвідує дитячий садочок, його домашній режим у вихідні і святкові дні повинен відповідати режиму дошкільного закладу. Встановлений розпорядок дня не слід порушувати без серйозної причини. Його потрібно по можливості зберігати і при зміні умов життя дитини (наприклад, якщо батьки відправляють його на деякий час до родичів або здійснюють з ним тривалу поїздку). У певних випадках допустимі відступи від режиму в межах 30 хв., але не більш.
Чіткість виконання режиму дня багато в чому залежить від того, як сам малюк регулює свою поведінку на основі вироблених звичок і навичок самообслуговування. Досвід показує, що неухильне дотримання встановленого розпорядку день за днем поступово виробляє активне прагнення дитини виконувати режим самостійно, без підказки дорослих, без примушення, а це сприяє формуванню таких важливих якостей поведінки, як організованість і самодисципліна, відчуття часу, уміння економити його.
Харчування дошкільника
У дітей шестирічного віку спостерігається стрімке збільшення м'язової маси тіла. Щоб задовольнити цю потребу, дитині на добу необхідно отримувати з продуктами харчування 65 — 70 г білків, стільки ж жирів і 260 г вуглеводів. Білки і жири тваринного походження повинні складати відповідно не менше 65 і 85 % загальної кількості отриманих поживних речовин. Нервова система, що посилено розвивається, також вимагає достатньої кількості вітамінів і мікроелементів.
Тому раціональне харчування дошкільників - це, перш за все, збалансоване співвідношення поживних речовин, при якому головною є не кількість, а калорійність блюд, їх різноманітність і привабливий зовнішній вигляд.
Основними джерелами мінеральних солей кальцію, фосфору, міді, магнію, заліза є молоко і молочні продукти, хліб, крупи, яєчний жовток, печінка, пісна яловичина, картопля, капуста, салат, яблука, горох, соя.
Поповнити запас вітамінів можна не тільки за допомогою овочів, фруктів і ягід, але і настою шипшини, дріжджових напоїв або, же полівітамінних препаратів.
Більшість дошкільників відвідують дошкільні заклади, де отримують чотири рази на день необхідне за віком харчування. Домашній раціон такої організованої дитини повинен доповнювати, а не замінювати раціон дитячого садочка. З цією метою в кожній групі вихователі вивішують щоденне меню, щоб батьки могли з ним ознайомитися. Тому, забираючи дитину, додому, не забудьте прочитати його і намагайтеся дати малюкові вдома саме ті продукти і блюда, які він недоотримав вдень.
Вранці перед відправленням дитини в дитячий садок не годуйте її, оскільки вона потім погано снідатиме в групі. Ну а якщо вам доводиться відводити малюка дуже рано, напоїть кефіром або дайте яблуко. У вихідні і святкові дні прагніть дотримуватися меню дитячого садка.
- Звіт керівника
- Сучасна помічниця вихователя – яка вона?
- Правила поведінки дошкільнят у дитячому садочку
- Памятки для батьків
- Літній оздоровчий період
-
Поради медичної сестри
- Вітряна віспа — як розпізнати та лікувати
- Атестація медсестри закладу дошкільної освіти
- Що таке сказ? Шляхи зараження,запобігання,профілактика,порада.
- КІР : ШВИДКИЙ І НЕБЕЗПЕЧНИЙ
- Скарлатина – симптоми, шляхи зараження, лікування і профілактика
- «Вірусний гепатит та його профілактика»
- ЯК ПОЛІПШИТИ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
- 18–24 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ ПРО АНТИБАКТЕРІАЛЬНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ
- Пам’ятка батькам дітей, які часто хворіють.
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
- Дітям про війну в Україні
- Рекомендації для батьків вихованців на період воєнного стану
- Інструкція щодо дій персоналу та учасників освітнього процесу в закладі освіти за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»
-
Булінг
- Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно - правове забезпечення
- Булінг в закладах дошкільної освіти
- Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звернутись постраждалі особи
- Зразок заяви про випадок булінгу
- Інформація про відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО
- COVID - 19
- Атестація педагогічних працівників
- НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
- Платформа Дія. Цифрова освіта
-
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
- "ЕТАПИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ РЕПЕРТУАРОМ"
- "ЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ ОБРАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИТИНИ МУЗИЦІ? "
- "МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
- "СПІВИ - ОСНОВНИЙ ВИД МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ "
- "НАВЧАННЯ МУЗИЦІ"
- «ВИХОВАТЕЛЬ І МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ»
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ МИСТЕЦЬКОГО ТИЖНЕВИКА У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МУЗИКИ
- ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
- Розпорядження і програма харчування
- Положення про електронну реєстрацію та порядок зарахування дітей до комунального закладу дошкільної освіти Гатненської сільської ради
- Про садок
- Колектив закладу
- Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
- Корисні поради
- Прозорість
- Наші групи
- ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТІВ
- Методичний кабінет
-
Психологічна служба
- Поради Батькам
- Готуємось до школи
- Кризи розвитку дітей шести - семи років
- Готуємось до вересня
- Активність і гіперактивність
- Психологічне здоровя учасників освітньо - виховного процесу
- Поради та рекомендації практичного психолога
- Поради психолога
- Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
- Система розвивальних занять за програмою «Психологічна компетентність дітей дошкільного віку» для дітей старшої групи
- Батьківська сторінка
- Патріотичне виховання
- Цивільний захист та безпека життєдіяльності.
-
Інклюзивна освіта.
- «ЯКЩО В ГРУПІ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» ЗА ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» (НОВА РЕДАКЦІЯ, 2020)
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДНЗ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА»