"МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
Музичне виховання є синтезом різних видів діяльності. У процесі театралізованих ігор відбувається інтегроване виховання дітей, вони навчаються виразному читанню, пластиці рухів, співам, іграм на музичних інструментах. Створюється творча атмосфера, яка допомагає розкритися кожній дитині як особистості, застосовувати власні можливості і здібності.
Театралізація є стрижнем у роботі багатьох музичних керівників, елементи театралізації використовуються на заняттях, розваги, свята, починаючи з молодшої групи. Малюки з радістю зображують у невеликих сценках звички тварин, імітуючи їх рухи, голоси.З віком завдання з театралізованої діяльності ускладнюються, діти інсценують невеликі казки, поетичні твори. До театралізації треба обов'язково залучати педагогів, які із задоволенням беруть на себе ролі героїв казок. Залучаються батьки до підготовки вистав, тим самим, намагаючись зблизити сім'ю із життям дітей в дитячому садку. Спільні заходи дорослих, більш старших дітей і молодших створюють обопільний інтерес до театрального виду діяльності.
В театральній діяльності дітей є декілька розділів: ляльководіння, акторська майстерність, ігрова творчість, імітування гри на музичних інструментах, пісенна і танцювальна творчість дітей, проведення свят і розваг. Для проведення занять, розваг і вистав, спільно з вихователями і батьками виготовляються декорації, атрибути, маски, костюми казкових персонажів, емблеми, шумові музичні інструменти (банки з крупою, камінчиками; коробки з паличками та ін).
З малюками слід приділяти велику увагу відображенню казкових образів тварин, аналізувати характер руху, інтонацію: летить велика і маленька пташка, веселі і сумні зайці, сніжинки крутяться, падають на землю. Використовуються вправи по псіхогімнастиці : полив дощик, дме вітер, сонечко, хмара. Потрібно пропонувати дітям іграшки, атрибути для переодягання, емблеми звірів для розігрування «Ріпки», «Курочки-ряби». Потрібно домагатися того, щоб діти передавали настрій, міняли міміку, проводити індивідуальну роботу з дітьми, заохочувати участь дітей у інсценуваннях, бажання грати роль. Діти вчаться правильно називати театральне обладнання, дбайливо до нього ставитися, орієнтуватися в просторі зали, стежити за розвитком дії. Велику увагу слід приділяти мовленню дитини, правильній вимові слів, побудові фраз, намагаючись збагатити мову. Разом складайте маленькі історії, підтримуйте колективні діалозі.
У середній групі потрібно домагатися виразної мови, розвивати уявлення про моральні якості, аналіз ситуації про поведінку глядачів на виставі. Діти вчаться говорити про своє ставлення до подій, висловлювати це більш точно. Діти повинні бути чемними, уважними, вживатися в образ, вміти аналізувати свою гру і виконання інших героїв. Навчаються новим прийомам гри на музичних інструментах. Діти самі можуть придумати різні способи озвучування появи того чи іншого героя - приїзд конячки - ложки, дзвіночки, самостійно підбирали музичні інструменти для героїв казки: зайчику - барабан, ведмедика - бубон.
Використовуйте ігри на увагу, фантазію, вимагайте яскравої передачі різнопланового образу. У танцювальної творчості дитина самостверджується в собі, що стає прекрасним фоном для розвитку її інтелектуальної сфери. Підтримуйте ініціативу імпровізації на музичних інструментах: трикутниках, металофоні, ліжках.
У старшій групі продовжуйте займатися збагаченням словникового запасу дітей. Вдосконалюйте інтонацію, музичні дані. Виховуйте гуманні почуття: чуйність, уміння радіти успіхам, засмучуватися разом при невдачах, прийти на допомогу у тяжку хвилину.
- Звіт керівника
- Сучасна помічниця вихователя – яка вона?
- Правила поведінки дошкільнят у дитячому садочку
- Памятки для батьків
- Літній оздоровчий період
-
Поради медичної сестри
- Вітряна віспа — як розпізнати та лікувати
- Атестація медсестри закладу дошкільної освіти
- Що таке сказ? Шляхи зараження,запобігання,профілактика,порада.
- КІР : ШВИДКИЙ І НЕБЕЗПЕЧНИЙ
- Скарлатина – симптоми, шляхи зараження, лікування і профілактика
- «Вірусний гепатит та його профілактика»
- ЯК ПОЛІПШИТИ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
- 18–24 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ ПРО АНТИБАКТЕРІАЛЬНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ
- Пам’ятка батькам дітей, які часто хворіють.
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
- Дітям про війну в Україні
- Рекомендації для батьків вихованців на період воєнного стану
- Інструкція щодо дій персоналу та учасників освітнього процесу в закладі освіти за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»
-
Булінг
- Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно - правове забезпечення
- Булінг в закладах дошкільної освіти
- Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звернутись постраждалі особи
- Зразок заяви про випадок булінгу
- Інформація про відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО
- COVID - 19
- Атестація педагогічних працівників
- НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
- Платформа Дія. Цифрова освіта
-
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
- "ЕТАПИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ РЕПЕРТУАРОМ"
- "ЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ ОБРАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИТИНИ МУЗИЦІ? "
- "МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
- "СПІВИ - ОСНОВНИЙ ВИД МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ "
- "НАВЧАННЯ МУЗИЦІ"
- «ВИХОВАТЕЛЬ І МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ»
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ МИСТЕЦЬКОГО ТИЖНЕВИКА У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МУЗИКИ
- ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
- Розпорядження і програма харчування
- Положення про електронну реєстрацію та порядок зарахування дітей до комунального закладу дошкільної освіти Гатненської сільської ради
- Про садок
- Колектив закладу
- Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
- Корисні поради
- Прозорість
- Наші групи
- ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТІВ
- Методичний кабінет
-
Психологічна служба
- Поради Батькам
- Готуємось до школи
- Кризи розвитку дітей шести - семи років
- Готуємось до вересня
- Активність і гіперактивність
- Психологічне здоровя учасників освітньо - виховного процесу
- Поради та рекомендації практичного психолога
- Поради психолога
- Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
- Система розвивальних занять за програмою «Психологічна компетентність дітей дошкільного віку» для дітей старшої групи
- Батьківська сторінка
- Патріотичне виховання
- Цивільний захист та безпека життєдіяльності.
-
Інклюзивна освіта.
- «ЯКЩО В ГРУПІ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» ЗА ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» (НОВА РЕДАКЦІЯ, 2020)
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДНЗ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА»