Поради та рекомендації практичного психолога
Поради та рекомендації практичного психолога
Взаємини батьків з дитиною у період її адаптації до дитячого садка
* У період адаптації Ваших дітей до нових умов дошкільного закладу будьте особливо уважними до поведінки, настрою, самопочуття своїх дітей. Дуже важливо вранці створювати атмосферу гарного настрою, бо це великою мірою зумовлює успіх протягом усього дня перебування в дитячому садочку: будіть дитину лагідним словом, м’яким дотиком руки до чола, з теплою посмішкою.
* Настроюйте дитину вдома так, що в садочку їй буде добре, там багато іграшок, хороших діток.
* Не слід залякувати дитину вдома садком. Це викличе страх перед ним і погіршить самопочуття дитини у час звикання до нього.
* Усвідомте, що Ваше власне хвилювання передається дитині підсвідомо. Щоб запобігти цьому, заздалегідь познайомтеся з вихователями та особливостями організації життя в групі.
* Приділяйте значну увагу навчанню дітей елементарних навичок самообслуговування: вчіть їх одягатися, роздягатися, акуратно їсти, користуватися носовичком, вмиватися.
* В перші дні відвідування садка залишайте дитину на 1 – 2 год. в групі, потім поступово збільшуйте час перебування на одну годину. Не запізнюйтеся – забирайте дитину вчасно. Обов’язково говоріть дитині, що мама завжди повертається за нею.
* Навчіться прощатися з дитиною швидко. Не затягуйте розставання, інакше малюк відчує Ваше занепокоєння, йому буде ще складніше заспокоїтися. Завжди цілуйте дитину в щічку, покладіть до кишеньки якусь пам’ятну річ, що нагадуватиме про Вас і про те, як сильно Ви її любите.
* Не віддавайте дитину в ЗДО у розпалі кризи трьох років.
* Забезпечуйте сталий виховний вплив в сім’ї обох батьків, говоріть чітко дитині, що можна робити, і як це зробити, а що не можна робити, і чому. Тоді Ваша дитина буде розуміти, чого конкретно вимагають від неї батьки.
* Цікавтеся у вихователя Вашої дитини, як вона грається, спілкується з іншими дітьми.
*Повідомте обов’язково вихователів групи про звички та вподобання, про особливості здоров’я і поведінки Вашого малюка.
* Тримайте тісний зв’язок з персоналом групи, і будьте певні, що працівники зуміли прийняти і зрозуміти Вашу дитину, і по-материнськи дбають про неї.
* При важкому перебігу адаптаційного процесу у Вашої дитини звертайтеся на консультацію до дитячого психолога, дитячого педіатра.
Прийоми, що полегшують дитині ранкові прощання
Навчіться прощатися з дитиною швидко. Не затягуйте розставання. Інакше малюк відчує ваше занепокоєння і йому буде ще складніше заспокоїтися.
Коли ваш малюк вперше відправляться в садок, не забудьте дати йому з собою свою іграшку: звична тепла річ, що пахне будинком, буде діяти на малюка заспокійливо, це для нього частинка дому, частинка безпеки.
Вигадайте забавний ритуал прощання й строго дотримуйтеся його, наприклад завжди цілуйте дитину в щічку, а потім ніжно потріться носиками або що-небудь подібне.
Не намагайтеся підкупити дитину, щоб вона залишилася у дитячому садку за нову іграшку.
Чітко дайте дитині зрозуміти, що хоч би які істерики вона влаштовувала, їй все одно доведеться йти до дитячого садка. Якщо ви хоч раз піддастеся дитині, надалі вам буде вже набагато складніше впоратися з її вередуваннями й слізьми.
У період адаптації необхідно дотримуватися режиму дня, більше гуляти у вихідні дні, знизити емоційне навантаження.
- Звіт керівника
- Сучасна помічниця вихователя – яка вона?
- Правила поведінки дошкільнят у дитячому садочку
- Памятки для батьків
- Літній оздоровчий період
-
Поради медичної сестри
- Вітряна віспа — як розпізнати та лікувати
- Атестація медсестри закладу дошкільної освіти
- Що таке сказ? Шляхи зараження,запобігання,профілактика,порада.
- КІР : ШВИДКИЙ І НЕБЕЗПЕЧНИЙ
- Скарлатина – симптоми, шляхи зараження, лікування і профілактика
- «Вірусний гепатит та його профілактика»
- ЯК ПОЛІПШИТИ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
- 18–24 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ ПРО АНТИБАКТЕРІАЛЬНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ
- Пам’ятка батькам дітей, які часто хворіють.
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
- Дітям про війну в Україні
- Рекомендації для батьків вихованців на період воєнного стану
- Інструкція щодо дій персоналу та учасників освітнього процесу в закладі освіти за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»
-
Булінг
- Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно - правове забезпечення
- Булінг в закладах дошкільної освіти
- Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звернутись постраждалі особи
- Зразок заяви про випадок булінгу
- Інформація про відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО
- COVID - 19
- Атестація педагогічних працівників
- НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
- Платформа Дія. Цифрова освіта
-
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
- "ЕТАПИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ РЕПЕРТУАРОМ"
- "ЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ ОБРАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИТИНИ МУЗИЦІ? "
- "МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
- "СПІВИ - ОСНОВНИЙ ВИД МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ "
- "НАВЧАННЯ МУЗИЦІ"
- «ВИХОВАТЕЛЬ І МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ»
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ МИСТЕЦЬКОГО ТИЖНЕВИКА У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МУЗИКИ
- ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
- Розпорядження і програма харчування
- Положення про електронну реєстрацію та порядок зарахування дітей до комунального закладу дошкільної освіти Гатненської сільської ради
- Про садок
- Колектив закладу
- Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
- Корисні поради
- Прозорість
- Наші групи
- ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТІВ
- Методичний кабінет
-
Психологічна служба
- Поради Батькам
- Готуємось до школи
- Кризи розвитку дітей шести - семи років
- Готуємось до вересня
- Активність і гіперактивність
- Психологічне здоровя учасників освітньо - виховного процесу
- Поради та рекомендації практичного психолога
- Поради психолога
- Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
- Система розвивальних занять за програмою «Психологічна компетентність дітей дошкільного віку» для дітей старшої групи
- Батьківська сторінка
- Патріотичне виховання
- Цивільний захист та безпека життєдіяльності.
-
Інклюзивна освіта.
- «ЯКЩО В ГРУПІ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» ЗА ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» (НОВА РЕДАКЦІЯ, 2020)
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДНЗ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА»