ПРАВИЛА поведінки під час повені та паводку
Йде весна … І з настанням весняної відлиги зростає небезпека підняття рівня ґрунтових вод, та як наслідок, ймовірність виникнення повеней і паводків.
Вони можуть привести до зсувів і обвалів ґрунту, руйнування житлових будинків і споруд, мостів і захисних дамб, розмивання залізничних і автомобільних доріг, аварій на інженерних комунікаціях.
Щоб вберегтися від небезпечних наслідків рекомендуємо дотримуватися деяких правил особистої безпеки.
Під час повені чи паводку особливо уважними повинні бути мешканці, які проживають поблизу водойм, у низинах, а також у зонах можливого затоплення. Захистити будинок, підвал чи погріб від потоку води можна влаштувавши бар’єр з мішків з піском або глиною.
Найголовніше – не панікуйте!
Зробіть запас продовольства, медичних препаратів, води. Перенесіть продовольство, та цінні речі на верхні поверхи або підійміть на верхні полиці, документи упакуйте у водонепроникаючий пакет.
При раптовому затоплені під час повені чи паводку:
- негайно залиште зону затоплення, надайте допомогу дітям, інвалідам та людям похилого віку, заздалегідь подбайте про свійських тварин;
- підійміться на верхні поверхи будівлі, якщо будинок одноповерховий, розташуйтесь на горищі чи даху, використовуйте підвищені місця рельєфу та будь-які підвищення (дерева, стовпи, транспортні зупинки, рекламні конструкції тощо);
- до прибуття допомоги залишайтесь на верхніх поверхах, дахах, деревах чи інших підвищеннях, сигналізуйте рятувальникам, щоб вони мали змогу швидко вас знайти;
- потрапивши у воду, зніміть з себе важкий одяг і взуття, відшукайте поблизу предмети, якими можна утриматися на воді до надходження допомоги.
При оголошені евакуації населення, вимкніть електропостачання, перекрийте крани сантехнічного обладнання, зачиніть двері й вікна. Залишаючи небезпечну зону, варто узяти із собою теплий зручний одяг і взуття, ковдри, продукти харчування, воду й документи. При необхідності, дочекайтесь допомоги рятувальних служб.
Якщо небезпека минула, повертатися додому потрібно обережно, переконайтесь, що будівля не отримала внаслідок підтоплення ушкоджень, остерігайтеся обірваних ліній електроживлення і пошкоджених газових магістралей.
Не користуйтесь електромережою до повного висихання будинку.
Користуватися газом, електрикою та каналізацією можна, отримавши дозвіл відповідних служб.
Не вживайте продукти харчування і питну воду, які були підтоплені, останню обов’язково кип’ятіть.
Все майно, що було затопленим, підлягає дезінфекції.
З питань проведення рятувальних робіт та ліквідації наслідків повені чи паводку звертайтеся до органів виконавчої влади та службу порятунку за телефоном 101.
- Звіт керівника
- Сучасна помічниця вихователя – яка вона?
- Правила поведінки дошкільнят у дитячому садочку
- Памятки для батьків
- Літній оздоровчий період
-
Поради медичної сестри
- Вітряна віспа — як розпізнати та лікувати
- Атестація медсестри закладу дошкільної освіти
- Що таке сказ? Шляхи зараження,запобігання,профілактика,порада.
- КІР : ШВИДКИЙ І НЕБЕЗПЕЧНИЙ
- Скарлатина – симптоми, шляхи зараження, лікування і профілактика
- «Вірусний гепатит та його профілактика»
- ЯК ПОЛІПШИТИ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
- 18–24 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ ПРО АНТИБАКТЕРІАЛЬНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ
- Пам’ятка батькам дітей, які часто хворіють.
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
- Дітям про війну в Україні
- Рекомендації для батьків вихованців на період воєнного стану
- Інструкція щодо дій персоналу та учасників освітнього процесу в закладі освіти за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»
-
Булінг
- Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно - правове забезпечення
- Булінг в закладах дошкільної освіти
- Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звернутись постраждалі особи
- Зразок заяви про випадок булінгу
- Інформація про відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО
- COVID - 19
- Атестація педагогічних працівників
- НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
- Платформа Дія. Цифрова освіта
-
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
- "ЕТАПИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ РЕПЕРТУАРОМ"
- "ЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ ОБРАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИТИНИ МУЗИЦІ? "
- "МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
- "СПІВИ - ОСНОВНИЙ ВИД МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ "
- "НАВЧАННЯ МУЗИЦІ"
- «ВИХОВАТЕЛЬ І МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ»
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ МИСТЕЦЬКОГО ТИЖНЕВИКА У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МУЗИКИ
- ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
- Розпорядження і програма харчування
- Положення про електронну реєстрацію та порядок зарахування дітей до комунального закладу дошкільної освіти Гатненської сільської ради
- Про садок
- Колектив закладу
- Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
- Корисні поради
- Прозорість
- Наші групи
- ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТІВ
- Методичний кабінет
-
Психологічна служба
- Поради Батькам
- Готуємось до школи
- Кризи розвитку дітей шести - семи років
- Готуємось до вересня
- Активність і гіперактивність
- Психологічне здоровя учасників освітньо - виховного процесу
- Поради та рекомендації практичного психолога
- Поради психолога
- Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
- Система розвивальних занять за програмою «Психологічна компетентність дітей дошкільного віку» для дітей старшої групи
- Батьківська сторінка
- Патріотичне виховання
- Цивільний захист та безпека життєдіяльності.
-
Інклюзивна освіта.
- «ЯКЩО В ГРУПІ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» ЗА ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» (НОВА РЕДАКЦІЯ, 2020)
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДНЗ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА»