Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
Дітям, як і дорослим, хочеться бути здоровими і сильними.
Тільки діти не знають, що для цього потрібно робити.
Поясни їм і вони будуть берегтися.
Януш Корчак
Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних ситуаціях робить дитину уразливою в усіх відношеннях. Тому про те, як діяти у тій або іншій проблемній ситуації, дитині повинні пояснити батьки і вихователі.
Саме з цією метою і був проведений Тиждень безпеки життєдіяльності дитини у нашому закладі дошкільної освіти з 30 жовтня по 1 листопада 2023 р.. Вихователі і спеціалісти проводили різні форми роботи з дошкільнятами, що сприяли виникненню інтересу у них до даної проблеми і спонукали до поглиблення знань та набуття практичних навичок – захисту під час надзвичайних ситуацій.
Під час «Тижня безпеки» в усіх дошкільних групах закладу проводилися різні заходи та види роботи з дітьми по формуванню у дітей бажання піклуватися про власну безпеку, дотримуватися правил безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та обставинах.
Цікавими та результативними були інтегровані заняття на теми: «Свої- чужі», «Небезпека в природі», «Часом гра не приводить до добра», «Сам вдома», «Абетка здоров’я». Під час занять використовувався цікавий ілюстративний матеріал, відеоматеріал («Небезпечні комахи», «Свій-чужий», «Коли ти сам», «Про шкідливі та корисні звички», «Правила безпеки під час війни»), дидактичні ігри («Квітка здоров’я», «Правильно-неправильно», «Збираємо тривожну валізку», «Безпечні-небезпечні»)
Ефективним видом роботи було створення та розігрування ігрових ситуацій: «Ти загубився», «Неочікуваний дзвінок в квартиру, коли ти сам», «Незнайомець пропонує цукерку», «Ти побачив на майданчику цікавий предмет (мінна безпека)”.
В рамках тижня безпеки діти середнього та старшого дошкільного віку отримали можливість стати учасниками просвітницького заняття, пов’язаних з вибухонебезпечними чи підозрілими предметами
Цікавою для дітей була пішохідна екскурсія по території садка на тему «Де чатує небезпека», під час якої діти закріплювали набуті знання по темі «Безпека», вчилися помічати в довкіллі ту небезпеку, яка може виникнути при певних умовах.
Як підсумок, в кінці тижня була організована виставка малюнків, виготовлених вихователями разом з дітьми “Безпека очима дітей”.
- Звіт керівника
- Сучасна помічниця вихователя – яка вона?
- Правила поведінки дошкільнят у дитячому садочку
- Памятки для батьків
- Літній оздоровчий період
-
Поради медичної сестри
- Вітряна віспа — як розпізнати та лікувати
- Атестація медсестри закладу дошкільної освіти
- Що таке сказ? Шляхи зараження,запобігання,профілактика,порада.
- КІР : ШВИДКИЙ І НЕБЕЗПЕЧНИЙ
- Скарлатина – симптоми, шляхи зараження, лікування і профілактика
- «Вірусний гепатит та його профілактика»
- ЯК ПОЛІПШИТИ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
- 18–24 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ОБІЗНАНОСТІ ПРО АНТИБАКТЕРІАЛЬНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ
- Пам’ятка батькам дітей, які часто хворіють.
- Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
- Дітям про війну в Україні
- Рекомендації для батьків вихованців на період воєнного стану
- Інструкція щодо дій персоналу та учасників освітнього процесу в закладі освіти за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога»
-
Булінг
- Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно - правове забезпечення
- Булінг в закладах дошкільної освіти
- Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звернутись постраждалі особи
- Зразок заяви про випадок булінгу
- Інформація про відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО
- COVID - 19
- Атестація педагогічних працівників
- НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
- Платформа Дія. Цифрова освіта
-
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
- "ЕТАПИ РОБОТИ НАД МУЗИЧНИМ РЕПЕРТУАРОМ"
- "ЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ ОБРАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИТИНИ МУЗИЦІ? "
- "МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"
- "СПІВИ - ОСНОВНИЙ ВИД МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ "
- "НАВЧАННЯ МУЗИЦІ"
- «ВИХОВАТЕЛЬ І МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ»
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ МИСТЕЦЬКОГО ТИЖНЕВИКА У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МУЗИКИ
- ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
- Розпорядження і програма харчування
- Положення про електронну реєстрацію та порядок зарахування дітей до комунального закладу дошкільної освіти Гатненської сільської ради
- Про садок
- Колектив закладу
- Тиждень безпеки життєдіяльності дітей
- Корисні поради
- Прозорість
- Наші групи
- ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТІВ
- Методичний кабінет
-
Психологічна служба
- Поради Батькам
- Готуємось до школи
- Кризи розвитку дітей шести - семи років
- Готуємось до вересня
- Активність і гіперактивність
- Психологічне здоровя учасників освітньо - виховного процесу
- Поради та рекомендації практичного психолога
- Поради психолога
- Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
- Система розвивальних занять за програмою «Психологічна компетентність дітей дошкільного віку» для дітей старшої групи
- Батьківська сторінка
- Патріотичне виховання
- Цивільний захист та безпека життєдіяльності.
-
Інклюзивна освіта.
- «ЯКЩО В ГРУПІ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» ЗА ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» (НОВА РЕДАКЦІЯ, 2020)
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА З ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДНЗ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА»